Rólunk

Rendszerszemléletben hiszünk
Számokkal dolgozunk

Adatokból információt szolgáltatunk

Tudjuk, hogy a hatékonyságot csak számokkal lehet bizonyítani!

Közel 15 éve foglalkozunk online marketinggel. Az első megbízásunknál is a legfontosabb szempont az volt, hogy az adatok segítségével üzleti döntéseket támogassunk. Azóta számtalan új online közösségi felület jött létre, ahol a vállalkozások egyre több pénzt költenek el különböző hirdetésekre. Egyre nagyobb lett a bizonytalanság azzal kapcsolatban, hogy hol éri meg kommunikálni, hirdetni. 

Ebben a bizonytalan helyzetben nagy segítség lehet, ha nem szubjektív vagy érzelmi információk alapján próbálunk üzleti döntéseket meghozni. Ezért azt gondoljuk, hogy alapvető információforrás lehet a Google Analytics vagy a Facebook hirdetés analitikái, ha online felületeken hirdetjük a szolgáltatásunkat, termékeinket. Viszont a számok csak akkor válnak értékessé, ha információs adatként tekintünk rá. 

2008-ban az első Google Adwords versenyen való induláskor is tudtuk, hogy minden elköltött dollárt azonnal vissza kellett mérnünk és értelmezni az adatokat, hogy a lehető leghatékonyabb rendszert rakjuk össze. Ez a rendszerszemlélet a Google Adwords Challenge (https://get.google.com/onlinechallenge/) nemzetközi versenyen a második helyezést jelentette.

Azóta több tucat cégnek segítettünk az online marketing hatékony megvalósításában.

Az ügyfeleink között megtalálható szolgáltató, kereskedő, magánrendelő, gyártó és országos webshop.

Küldetésünk

A cégvezetők ismerjék meg a saját vállalkozásuk online marketing adatait

Amennyiben egy cégvezető vagy tulajdonos pontos adatokat és információt kap a jelenlegi helyzetéről, akkor magabiztosan és tudatosan tud azon változtatni. Amennyiben egy mérési eszközrendszerrel is rendelkezik, akkor már a jövőbeni változásokra és változtatásokra is hatékonyan tud reagálni. Az előttünk álló feladat, hogy minél több cégvezetőnek megmutassuk, hogy mennyire kiszámíthatóvá tehető az online marketing.

Kezdjük el a közös munkát most?

Ismerjük meg egymást és az adataidat! Ennek első lépése a meglévő adatok elemzése, hogy lássuk jelenleg hol tart a céged online jelenléte. Ehhez mindössze egy Google Analytics fiók megosztást kérünk.

Vevői vélemények

Mit gondolnak rólunk?

Lassan 10 éve együtt dolgozunk. Már látom, hogy a adatok nélkül eddig csak érzésre hoztam meg a döntéseket és mások véleménye alapján. Ma már minden döntésünket az adatok támogatják.
Bús Tímea
Collagen Cocktail márka tulajdonosa
3 éve segítik a csapatunkat. A webshop azóta nem a dupla forgalmat éri el havonta, hanem stabilan a 20 szorosát. Minden feladatot az adatok alapján tervezzünk meg.
Nagy Antal
Brilliance Kft. tulajdonos
Ma már el sem tudom képzelni, hogy ne lássuk a napi telefonhívásaink, foglalásaink statisztikáját. A mérések nélkül még mindig sötétben tapogatóznánk és ezt Zoliéknak köszönhetjük.
Dr. Moravcsik Bence
BMM márka tulajdonosa
Scroll to Top